Här är jag!

Ja, jag fick denna kommentar och tyckte att det var en jättebra idé! Tack så mycket, och del 29 kommer troligen inte idag, men i morgon! Har haft en jättebra dag med min bästis Sofia idag så jag fick inte tid att skriva.
 
Men i alla fall så tänkte jag nu lägga upp ett inlägg om mig, Ella!
 
Som sagt, jag heter Ella (efternamn vill jag inte säga) och bor i en liten mysig håla i Hälsingland som ligger i Norrland. Jag spelar handboll och dansar. När jag inte sitter hemma och stirrar på datorn så brukar jag vara med mina vänner, rita, skriva, spela piano eller gitarr eller bara ha det skönt med en bok på wattpad eller olika fanfics.
 
Det här är jag...
Jag må inte vara snyggast i världen, men jag är helt nöjd med mitt utseende. Och förlåt för små bilder.
Den tjejen ni ser på bilderna är 13 vårar ung och en glad prick. Men hon är även lång, hihi. Hela 169,5 cm. Och ja, jag är en helt vanlig tjej. Jag har ingen speciell personlighet utan jag ändras från dag till dag, hihi. En dag kan jag vara jätte glad och rolig, och nästa kan jag vara blyg och på något sätt tråkig. Men för det mesta är jag glad och en aning galen ;)
 
När jag var fem år fick jag reda på att jag hade Epilepsi, vilket är en krampsjukdom. Då får jag kramper i hela kroppen på nätterna. Och jag lovar er att det INTE är kul. Det känns hemskt! Men som tur var äter jag medicin och har nu varit i stort sätt symptom fri i ett halvt år.
 
Jag är totalt GALEN i musik. Om jag skulle få så skulle jag vela lära mig alla möjliga instrument och bli super bra på att sjunga. Jag gillar ALLA musikstilar förutom rå hårdrock och metal (stavning?). Faktiskt lyssnar jag på allt, allt från pop till rock and roll och sedan till indie och britpop. Man kan till och med hitta Johnny Cash och Frank Sinatra på min spotify lista. Ja, och sedan gillar jag emo rock och punk. Ja, jag gillar ALL musik, typ :) Fast One Direction är en klar favorit!
 
När jag blir äldre vill jag bort från Svergie och mot antingen England eller USA. Jag vill nämligen söka till någon slags musikskola.
 
Jag är nog en aning klädgalen, haha, men även skogalen! Min garderob är proppad av olika sorters kläder, och på min skohylla kan man hitta bland annat converse, ballerina skor, dr. martens och några stövlar av olika slag.
 
Jag är väldigt nära min familj, speciellt min pappa, mamma och farmor. Mina vänner som jag vet att jag verkligen kan lita på är toppen. Och min gamla klass kommer jag verkligen sakna :'(

Ni kan även hitta mig på andra sidor...
Facebook
Dayviews
Wattpad (där jag funderar på att lägga upp fanfics sedan)
Mina två Twitter konton Ellas1Direction och Ella_Linnea (fast jag använder bara det första)
Instagram @ EllaSundstrom
 
Sedan tror jag inte att det är mycket mer om mig, men om det är något ni undrar så är det bara att fråga!
 
Och om ni nu läst detta så är ni väldigt tålmodiga! :) xx
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Jätte bra skrivet :)

2012-08-05 @ 20:27:07
Postat av: Alexandra

Du är 3 år yngre än mig men ändå är du 3-4 cm längre än mig! :o men du är grym på att skriva! :D

Svar: Haha, ja jag e låång ;) Tack så mycket! :D
Ella Linnéa

2012-08-05 @ 21:07:06
URL: http://Theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Kanelbulle

asså jag tror jag känner igen dig, jag har nog sett dig förr någonstans ;)

Svar: Ja, jag tror jag har sett dig också.. Är det du som springer omkring och leker älg? ;)
Ella Linnéa

2012-08-05 @ 22:34:35
Postat av: KattriG ♥

Nej då, mig behöver du inte sakna x) du får dras med galna mig i tre år till, tycker faktiskt lite synd om dig...men aja ofta du är 179,5? :O ♥♥♥♥

2012-08-06 @ 11:28:18
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: One Direction Novell av Evelina

Min storebror hade epilipsi. Så jag vet hur det är att vara omkring en. Dock är han "friskförklarad" sen en tid tillbaka nu, vilket är skönt. Men han får ändå inte bada ensam och så, och ska helst inte kolla på blinkande saker osv :)

2012-08-06 @ 21:25:35
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Qrusmyntha

Coolt att du bor i Hälsingland. Bodde där 1 1/2 år innan jag flyttade ner till Stockholm igen. Din Novellbloggen sjukt bra. Due awesome

2012-08-27 @ 15:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0