Why Me - Part 32


Tidigare...
"No way! No, no, no! Why can't we see a disney movie? Like Toy Story, maybe?" sa Liam. Eller snarare skrek Liam. Där hade vi verkligen någon som hatade skräckfilmer. Jag skrattade åt hans reaktion och han gav mig en sur blick. "Come on guys! Let's take Johnny English!" Nialls förslag var faktiskt bra, men nej den ville ingen se."What about 50 First Dates?" Hoppas, hoppas, hoppas att någon gillar mitt förslag. Ett svagt mummel hördes från alla och de nickade. Ja! Jag älskar den filmen!

Två filmer och kanske någon liten öl senare trodde jag att jag skulle somna. Vilket betyde att två av oss hade fått som de ville när de gällde vad vi skulle kolla på. Jag hade fått som jag ville och så hade även Fiona. Vilket Liam inte var så glad över. Men han hade fått i sig en del då, så han brydde nog sig inte så mycket.
Niall och Harry hade redan fått i sig tillräckligt. Vilket inte var det roligaste. Min pojkvän och en kille som gillade satt på varsin sida om mig och klängde som två små desperata shimpansungar. De hade nog fått i sig dubbelt så mycket som mig. Om inte ännu mer... För att inte tala om Fiona. Hon kunde verkligen det här med att dricka. Liam och Fiona var praktiskt taget i varandras munnar. Allison tror jag inte hade druckit någonting alls. Vad har hänt med henne? Hon har inte sagt mer än ett ord under alla dessa timmar. Apropå tiden. Klockan var bara halv tolv och jag var säker på att jag skulle tuppa av vilken sekund som helst. Jag orkar inte mer. Jag kollade på mina vänner som alla satt och var helt borta. Alla förutom jag och Allison. Även fast jag inte gillade Allison så tyckte jag synd om henne, på något konstigt sätt. Hon var så... Blyg?
"Guys! Shouldn't we put in another movie?" frågade jag, fast fick inget riktigt svar. Det var ju inte så kul att sitta och kolla på eftertexterna, vilket vi gjord just nu. "Well, go do it then, mum!" sa Louis i en lätt irriterad ton. Oj, om folk var såhär redan nu så vet jag inte hur det kommer bli om vi ska vara uppe hela natten. "No! I wanna play a game!" utbrast Niall och var totalt uppe i mitt ansikte. "Truth or dare!" sa Liam och hoppade upp från soffan och gjorde något slags glädjehopp. Fråga mig inte varför... "No way! That's boring! Seven minutes in heaven!" sa Louis i samma sekund som Fiona hoppade upp och tacklade ner Liam. Den här natten kommer bli lång... och konstig. Men det dåliga var att ingen protesterade på förslaget, så nu var vi tvungen att "leka" seven minutes in heaven. Egentligen, vet jag inte vad det är... "Okay, Annie, you go first." Vänta, går först till vad? Louis ledde mig till ett förråd under trappan och låste dörren efter att jag hade kommit in. Vad fan!?
Louis förde Annie till ett litet rum och vi andra stod kvar och väntade. Det här kunde bli spännande.
"Okay, boys, come over here." Jag, Liam och Niall stapplade fram till Louis som stod och såg en aning hyper ut. "Rock, paper, scissor over who's going in." Jag ställde mig mitt emot Louis och vi räknade ner till sten, sax, påse. "Yes, I won!" jublade jag när Louis visade påse, och jag visade sax. Liam och Niall hade gjort samma sak, på vilket Liam hade vunnit. "So now it's Liam against Harry. The one first to three is the one to go in there." Louis ställde sig bredvid mig och Liam som stod mitt emot varandra. Jag vann första och gav ifrån mig ett litet glädjerop. Men turen vände och Liam vann den andra. Till slut stod det två-två.
"Rock, paper, scissor!" sa vi samtidigt och jag formade min hand till en knytnäve - alltså, sten.
Jaså...
"Go in there now!"
Dörren öppnades med ett klick och jag flög upp från golvet där jag satt. In kom en stor figur och ställde sig framför mig. Utan att jag hann säga ett ord så kraschade han sina läppar på mina. Förvånad över vad som just hände kysste jag tillaka. Det kändes så... rätt. Vi drog ifrån för att dra efter andan. Jag kollade in i de stora vackra ögonen framför mig - vilket var det enda jag såg av personen. Han gav ifrån sig ett leende och placerade åter igen sina läppar på mina. Lika denna gång. Det kändes rätt. Kyssen blev mer pessionerad och hans händer vandrade ner längs min rygg ner mot min rumpa. Av bara ren fart drog jag mina händer mot hans mage och dorg av honom tröjan. Han drog av mig min tröja, och jag vilade mina händer på hans varma vältränade mage. Innan jag visste ordet av så stod vi där i bara skinnet. Det var inte som förra gången. Det kändes härligt, och rätt. Men jag menar, såklart det är Niall. Eller, nej. Det var Harry. Det måste vara han. Vem annars?

Buhu! Vad kort det blev! Jag hade skrivit jätte mycket igår men du ville inte min dator sammarbeta, så den lade av och allt raderades. :'( Så nu hade jag inte ork att skriva mer. Sorry :(
Men i alla fall, vad tycker ni? Hihi, lämnade er med en "cliffhanger", typ, haha.
Jag fick många fina kommentarer på förra kapitlet och är jätte smickrad över era fina ord! Tack!
Nu så kör vi åter igen på 20+ kommentarer :D xx

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte bra!!!!! Längtar verkligen tills är nästa del kmr!!!!!

2012-08-09 @ 19:00:41
Postat av: Anonym

Skit bra, btw hoppas att hon
Ändå väljer niall!!!!

2012-08-09 @ 19:03:01
Postat av: julia

jätte bra & spännande..undrar hur Niall kommer reagera :OOOOOO

2012-08-09 @ 19:16:14
Postat av: Anonym

så spännande ! mera !:D

2012-08-09 @ 19:28:00
Postat av: Emma

Skit spännande!!
Konstigt nog hoppas jag på att hon väljer Harry (?!)

2012-08-09 @ 19:30:46
Postat av: Evelina - Vardag, foto & inspiration

GAAAAAAH MAGEEEE

2012-08-09 @ 19:33:24
URL: http://evesfoto.webblogg.se
Postat av: Hanna

Aaaaah! Skit va bra!! Keep up the good work! ;) längtar tills nästa! :D

2012-08-09 @ 19:48:31
Postat av: Belmiss

Aaa Du e såå duktig! Längtar tills nästa del kmr;)

2012-08-09 @ 20:04:25
Postat av: Anonym

jättebra! =)

2012-08-09 @ 20:11:46
Postat av: Alexandra

alla säger att det är jättebra och sånt! Såklart det är bra och jag älskar drama, MEN TÄNK PÅ STACKARS NIALLER!! aaw, stackarn! :(((((
Grymt bra och längtar tills nästa! :D

2012-08-09 @ 20:27:09
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Saga

meeer...

2012-08-09 @ 20:40:30
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Jag

Nästa kapitel kommer snart va? :)

2012-08-09 @ 20:41:51
Postat av: Linnea

MEEEEEEER!!!!

2012-08-09 @ 20:53:43
Postat av: Josse

Awsome som vanligt ;**

2012-08-09 @ 20:56:54
Postat av: Sanna

Så sjukt jäkla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-08-09 @ 21:26:36
Postat av: Marina

Sjuukt bra! längtar ihjäl mig till nästa redan!! :D

2012-08-09 @ 21:49:51
Postat av: bulle

Bäst !

2012-08-09 @ 22:17:03
Postat av: Emma :)

längtar tills nästa ;d

2012-08-09 @ 22:22:42
URL: http://snigelbajs.tumblr.com
Postat av: Ellen

Åhh va bra!! Hahah som vanligt! Så sjukt spännande!!:O x

2012-08-09 @ 22:25:11
Postat av: Kikke

OMG så sjukt bra!:D

2012-08-09 @ 22:30:38
URL: http://Http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: Lisaaa

herrreguuud, det är såå bra :'D

2012-08-09 @ 22:58:06
Postat av: lisa

omg, spännande o.o

2012-08-10 @ 00:04:40
Postat av: lisa

omg, spännande o.o

2012-08-10 @ 00:04:41
Postat av: KattriG ♥

Sååå bra! Meer, va lite sen att läsa...vet, men jag läser varenda del som du lägger ut! :3 Det låvar jag! ♥ Love yah :*

2012-08-10 @ 09:53:42
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: sofia

Mer !!
skitbra !!

2012-08-10 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0