Why Me - Part 33


Tidigare...
Kyssen blev mer pessionerad och hans händer vandrade ner längs min rygg ner mot min rumpa. Av bara ren fart drog jag mina händer mot hans mage och dorg av honom tröjan. Han drog av mig min tröja, och jag vilade mina händer på hans varma vältränade mage. Innan jag visste ordet av så stod vi där i bara skinnet. Det var inte som förra gången. Det kändes härligt, och rätt. Men jag menar, såklart det är Niall. Eller, nej. Det var Harry. Det måste vara han. Vem annars?

Jag sträckte mig efter mina kläder och drog snabbt på mig dem. Små svettdroppar hade bildats längs mitt hårfäste. Jag försökte ta ett steg bakåt men hindrades av en stor låda eller något liknande. Det här rummet var verkligen litet. "Ehm... Harry? This never happened, okay?" sa jag och tog ytterligare ett steg bakåt. Han drog efter andan och knäppte på lyset. Vad fan!? "Annie... It's me, Liam." Vänta, hade jag just... Liam?! Jag trodde ju att det var Harry. Jag var säker på att det var Harry. Liam är ju min bästa kompis pojkvän, och han är även en utav mina bästa vänner. "Liam!? What the fuck!? But still, this never happened! Right!? I mean Fiona is your girlfriend, and I've got Niall." Jag kan inte fatta det. Liam?! Han stod där helt paralyserad och bara stirrade ut i tomma intet. "Liam!?" sa jag och knäppte med fingrarna under hans näsa. "Yeah, right! I'm sorry!" sa han och verkade börja inse vad som just hade hänt. Det här hade verkligen aldrig hänt.
"Guys! It's been seven minutes!" ropade en gäll röst utanför dörren. Jag var säker på att det var Fiona. Man kunde höra en oro och frustreradton i hennes röst. Det förstår jag...
Jag drog på mig mitt bästa pokerface och gick ut till de andra. Utanför dörren möttes jag av fyra helt olika blickar. Louis kollade på mig med en blick som sa "Did you get something?" Niall kollade på mig med en orolig och arg blick. Fiona hade även samma blick men hennes var mycket mindre arg. Konstigt... Harry kollade undrande på mig och sedan på Liam. Hoppas bara inte att han fattade vad som just hade hänt. "So...?" sa Louis och höll kvar samma blick han hade haft enda sedan dörren hade öppnats. "Ew, Louis. You pervert boy! Nothing happened! I've got Niall, duh!" Jag hoppas att han inte kunde genomskåda mig. "Yeah, Louis! And I've got Fiona!" sa Liam och gick fram till henne och lade en arm runt hennes axel. Vilket på något sätt kändes fel. I alla fall efter vad som just hände. Fast nej, jag älskar Niall. Det gör jag verkligen. Inte Liam. Inte Harry. Niall.
Allt snurrade i mitt huvud och jag trodde jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst. Hur mycket hade jag druckit? Och, det blev inte jag som fick gå in till Annie, det blev Liam. Men han har ju Fiona, så inget kommer hända. Eller hur?
Otåligt stod jag och klappade med foten mot golvet. Hur långa kan sju minuter vara? Tillslut hördes ett litet klick från dörren och ut kom dem. Louis frågade vad som hade hänt och Annie sa att inget hade hänt. Phu! Hon är min! Jag stapplade fram till henne och lade mina armar runt hennes lilla kropp. Hennes värme fick mig att rysa. Om någon i världen var perfekt så var det hon. Jag tog henne i handen och drog henne mot trappan.
"Nothing happened, right?" frågade jag min vackra flickvän. "Nothing, I promise." Jag log smått och placerade mina läppar mot hennes.
Resten av natten spenderade vi åt att kolla på film, prata och sanning eller konka. Eller, alla förutom Allison. Hon somnade alldeles efter vi hade lagt ut madrasserna.
Gud, jag är verkligen trött. Jag kollade ner på min klocka. 04.49. Inte så konstigt att jag är trött. Annie gäspade och jag såg hur hon kämpade för att hålla ögonen öppna.
"I'm tired..." gnällde hon och slog sitt huvud mot mitt bröst. "Me too." Jag kollade ut över rummet där folk låg utspridda på madrasser. En madrass var ledig. Yes! Då får jag sova med min älskade. Men man kan ju spela gentleman först. "There's only one spot left, you can take it. I can sleep on the sofa." sa jag och ställde mig upp. "No, Niall, we can share it." sa hon och drog mig till madrassen. Jag följde glatt efter och lade mig bredvid henne. Det var verkligen inte världens största madrass så jag kröp upp tätt intill henne och lade mina armar runt hennes varma kropp.
"Good night, Annie, I love you." viskade jag till den vackra flickan i min famn. "I love you too." sa hon och vände sig mot mig. Hon begravde sitt huvud i mitt bröst. Jag vilade min haka på hennes huvud och doftade in den ljuva doften. Bara någon sekund senare somnade jag med den vackraste varelsen i min famn .Jag älskar verkligen henne

Så, nu orkar jag varken skriva mer eller läsa igenom. Haha, vad jag är slö och dum :(
Anyway, det där väntade ni er inte! Haha, men vad tycks?
Tack för alla kommentarer och fortsätt så!
Vi säger 20+ till nästa :D
Jag vet inte alls hur lång den här kommer bli, eller hur den kommer sluta. Jag vet bara att det blir närmare och närmare slutet för varje kapitel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Super! Mera! :DD

2012-08-11 @ 00:00:20
URL: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se
Postat av: julia

jätte bra ! mer !

2012-08-11 @ 00:07:09
URL: http://onedirectionffs.blogg.se
Postat av: Lisaaa

ASBRA! men vill inte ha något slut på denna fanficen ;3

2012-08-11 @ 01:18:23
Postat av: Sofia

SÅ BRA. Men vill inte att den ska ta slut :(

2012-08-11 @ 03:28:59
URL: http://directionstorys.blogg.se
Postat av: KattriG

Såå bra asso, mer mer mer! Men snälla ha bara femtioelva kapittel kvar?? Vill absolut inte att den ska ta slut!! :(
Och det är lugnt att du inte har börjat med designen än, jag bara undrar vad du ska göra idag, om du inte ska göra något kanske vi kan va?? För jag saknar dig så HIMLA mycket!!!! <333

Svar: Haha, den blir nog ganska lång ;)Jag saknar dig ocksåååå!! Jag ska vara med Sofia idag och med Elin Lindblom i morgon, men vi mååååste va nästa vecka!!!!!!! <3333
Ella Linnéa

2012-08-11 @ 09:13:12
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: Linnea

Asbra! Men om den här tar slut så kan man väll alltid skriva på en. Ny?^^

2012-08-11 @ 09:46:10
Postat av: Sanna

Mer mer mer!! :D

2012-08-11 @ 11:01:36
Postat av: One Direction Novell av Evelina

HAHAHAHA shit! Mera :)

2012-08-11 @ 11:07:27
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: lovisa

Jättr bra!

2012-08-11 @ 12:19:49
Postat av: Marina

Sjuukt bra!! MEEER :D

2012-08-11 @ 13:29:56
Postat av: Belmiss

Älskar det vill nt ha ett slut;) men men.. jätte bra älskar det!

2012-08-11 @ 13:52:59
Postat av: Emy

jättebra!

2012-08-11 @ 15:51:09
URL: http://1dfanficss.devote.se
Postat av: Hanna

Skiit bra!!!!!!!! Längtar tills nästa! 😉

2012-08-11 @ 16:53:23
Postat av: Hanna :)

super bra ! längtar efter mer :)

2012-08-11 @ 17:28:41
Postat av: Jullan

Hej !
Min kompis rekomenderade denna fanfic och den e sååå bra :D
Vill NT att du ska sluta på denna... den kan fortsätta hur länge som helst!!! :)

2012-08-21 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0