Why Me - Part 34

Tidigare...
Det var verkligen inte världens största madrass så jag kröp upp tätt intill henne och lade mina armar runt hennes varma kropp.
"Good night, Annie, I love you." viskade jag till den vackra flickan i min famn. "I love you too." sa hon och vände sig mot mig. Hon begravde sitt huvud i mitt bröst. Jag vilade min haka på hennes huvud och doftade in den ljuva doften. Bara någon sekund senare somnade jag med den vackraste varelsen i min famn. Jag älskar verkligen henne

"Come on lovebirds, wake up! Please! That's disgusting!" Louis stod och hoppade i änden av madrassen och jag kröp ännu närmare Niall. Hans armar höll hårt om mig kropp och vi var som en. Våra kroppar var inte en millimeter ifrån varandra. Hans milda doft av parfym lekte med mina luktsinnen. Att den här perfekta varelsen var min kunde jag inte förstå. "No, Louis!" mumlade jag och kröp ännu närmare Niall - om det ens var möjligt. Jag slingrade mig ur Nialls grepp och satte mig upp. Runt om oss stod fem personer och försökte dölja sina skratt. "Ehm, honey... you look like shit." sa Liam och fnissade. Jag drog händerna mot mitt hår och kände att det stod åt alla möjliga håll. De började skratta mer och Fiona kom och satte sig på huk bredvid mig. "Annie, your shirt..." viskade hon och fnissade diskret. jag kollade ner på mitt linne som knappt täckte de delar man inte ville visa. "Oh, shit!" En stark rodnad slog in över mitt ansikte och jag rättade till tröjan. "Come back!" putade Niall och drog ner mig på madrassen igen. "Get up!" skrek Fiona i mitt öra och drog av mig täcket. Nej, inte täcket! Ytterligare en omgång fniss slog in över rummet. Kanske inte bäste dagen att ta på sig ett par trosor med musse pigg på. Hur mycket otur kunde en människa ha på en dag. "Cute." sa Harry och svalde skrattet. Jag drog tillbaka täcket och kröp åter igen upp till Niall. Här - i Nialls famn -  kunde jag gärna stanna hela dagen. "Come on, I'm hungry! It's 3 pm!" Oj, var klockan så mycket. Så småningom efter lite gnäll så satt vi alla runt kökbordet. Alla åt som hungriga vargar - förutom Allison. Vad är det med henne?
Alla åt för glatta livet och jag försökte trycka i mig en macka, men klarade det inte. Att vara här kändes helt fel. För det första; jag har sldrig varit vän med dem förut. För det andra; Jag vet hur mycket Annie troligen hatar mig efter allt. För det tredje; Jag vet så väl att jag inte borde vara här efter det Zayn sa...
Han hade förklarat precis vad han skulle göra om jag kom för nära Louis och de andra. Han hade nästan hotat mig till det, annars skulle han berätta privata saker för hela skolan. När jag gjorde slut med honom sa han "If you ever get to close with Louis and the other weirdos I'll tell everyone about your little secret." Det var det sista jag hörde från honom. Jag har gjort mitt bästa i dessa tre dagar jag och Louis har varit ihop för att hålla mig borta från Zayn. Faktiskt har jag lyckats bra med det. Om han berättade det så var mitt liv i stort sätt över. Varför jag ens berättade det för han vet jag inte. Jag var helt enkelt en desperat liten tjej som måsta prata av sig då.
Jag kan inte sluta tänka på det som hände. Inte gillade jag Annie? Hon var ju bara, Annie. Plus att jag har Fiona. Men det kändes så rätt. Varför måste livet vara så komplicerat? Kan man inte bara leva?
jag proppade i min fjärde macka och drack upp juicen. Så här mycket hade nog ingen utav oss någonsin ätit. på ett dygn hade vi alla samanlagt proppat i oss tre lass med popcorn, sju chipspåsar, fem läskflaskor och två påsar godis. Vi åt verkligen som en vargflock som inte hade ätit på år. Jag lutade mig bakåt i stolen och pustade ut. En efter en lutade de andra sig också bakåt. Alla förutom Niall satt nu men händerna på magarna och jämrade sig. Vi gav Niall undrande blickar och han kollade förvånat upp på oss. "What?!" sa han med en macka i högsta hugg. "How can you eat that much?" frågade jag och spärrade upp ögonen. Han skakade lätt på axlarna och fortsatte äta. jag letade upp Annies blick och kollade in i de kristallklara ögonen. Hon kollade på mig med en halt nervös blick och jag log smått åt hennes morgonruffs. Hon var bara för söt. Niall kollade upp från sin mat och kollade undrande mellan mig och Annie. Snabbt vände jag bort blicken och kollade ut igenom köksfönstret. Såklart det regnar. Och åskar. Vad kul...
"Ehm, Louis, can I stay until it stops raining?" frågade jag Louis som satt och kollade upp i taket. Även de andra instämmde och Louis nickade smått. "Sure, I've got the house for myself the intire weekend." sa han och kollade på oss med stora ögon. Ville han verkligen att vi skulle stanna hela helgen? Skulle jag vara i samma hus som både Fiona och Annie hela helgen? "That would be fun!" ropade Fiona och de andra instämmde. Ja, det kanske blir kul.
 

Nu var kapitel 34 ute! Så vad tycks? Förlåt för allt "drama" hit och dit tjafs, jag gillar helt enkelt sånt. Annars tycker jag att det blir tråkigt ;) Vad är det med Allison? Vad tycker ni ska hända sedan?
Vi kör åter igen på 20+ kommentarer :D
Jag märkte även att när jag sökte på "fanfic" på bloglovin så kom min upp på 5:e plats, vilket jag tycker är awesome! Tack tack tack! Och ni som inte följer mig där, gör det vettja, haha. Tryck HÄR
Ni ska veta att jag älskar er som läser! :'D
OCH! Ni som läser tror säkert att jag är värsta lilla perversa ungen pga det jag skriver, men jag tar saker som faktiskt händer massa ungdommar nu för tiden. Så det är faktiskt ganska realisktiskt.
Förlåt för att jag gör Zayn till värsta dummingen eller vad man nu ska säga :(

Kommentarer
Postat av: Emy

Super bra! ♥

2012-08-11 @ 20:33:01
URL: http://1dfanficss.devote.se
Postat av: Kikke

Awesome! Så grymt bra c:

2012-08-11 @ 20:35:23
URL: http://Http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: kanelosbuljongbulloooooooooooos

beest din lilla heest ;DD

2012-08-11 @ 20:37:33
Postat av: Jojoo

As bra! Sluta aldrig♥

2012-08-11 @ 20:37:54
Postat av: julia

jätte bra! mer !

2012-08-11 @ 20:46:19
URL: http://onedirectionffs.blogg.se
Postat av: One Direction Novell av Evelina

More more more more !

2012-08-11 @ 21:41:50
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Marina

Skit bra! meeer! :D

2012-08-11 @ 21:51:28
Postat av: Belmiss

De gö inget att zayn e lite elak! Du kan jue ändra på honom om du vill;) de e din fanfic elr hur;)) Och den äger !! Loove it!;D

2012-08-11 @ 22:24:41
Postat av: Anonym

jättebra. =)

2012-08-11 @ 22:33:39
Postat av: Julia

Super bra! Mera <3

2012-08-11 @ 22:41:56
URL: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Lisaaa

gaah så bra!

2012-08-11 @ 22:49:12
Postat av: Hanna

Älakar drama! Särskilt Harry-Liam-Annie dramat! :D längtar tills nästa!! 😃😃

2012-08-11 @ 23:30:31
Postat av: Sofia

GRYM.

2012-08-12 @ 00:20:45
URL: http://directionstorys.blogg.se
Postat av: sanna

Gud va bra, mer!!!!!

2012-08-12 @ 01:01:49
Postat av: lovisa

Jätte bra!

2012-08-12 @ 01:38:03
Postat av: Linnea

Älskar den, mer mer mer! <3

2012-08-12 @ 15:12:55
Postat av: Anonym

jättebra :D

2012-08-12 @ 15:45:20
Postat av: Anonym

det med zayn gör ju inget, det är ju verkligen inte på riktigt.. right?

btw, den är grymt bra.. du får mej verkligen att börja skriva en fanfic och ger mej inspiration.. grym du är!

2012-08-12 @ 18:55:22
Postat av: Frida

den är gryyyym! fortsätt annars blir jag leedsen :(

2012-08-12 @ 18:56:14
URL: http://fridafotograferar.blogg.se
Postat av: Ellen

Åhh så bra! Den här är verkligen BÄST!:) x

2012-08-12 @ 18:59:34
Postat av: You're girl!! ♥

Hääysan! Haha tänkte komentera när jag satt bara några millimeter ifrån dig i ditt rum...men hann INTE. D': Faan.
Anyway, skitbra mera mera! Du sa att jag skulle hitta på nå! ÄÄh Inte så bra påre men Jaa ALLA säger Harry & Annie, så säger det jaå gumman. Harry & Annie :D ♥ Love you!^^

2012-08-12 @ 18:59:55
URL: http://kattrigrehn.blogg.se/
Postat av: Linnea

BraBra

2012-08-12 @ 19:01:57
Postat av: hannah

så bra

2012-08-12 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0