Why Me - Part 37


Tidigare...
"No biggie." sa jag när jag satte mig ner igen. Killarna satt med vidöppna munnar och både Niall och Liam såg en aning svartsjuk ut. Aw, gulligt. De är svartsjuk över en liten puss mellan två vänner.
"Liam, truth or dare?" frågade Fiona och Liam svarade snabbt. "Truth."
"What actually happened last night?" frågade Fiona och spännde blicken. Åh, nej.

"What actually happened last night?" Fiona spännde blicken i mig och jag ville bara försvinna. Jag vill inte berätta. Men jag vill inte ljuga, det är lågt. "Ehm... We... Just kissed." svarade jag och såg hur Annie suckade av lättnad. Det kändes så fel att säga det. Det var ju inte sanningen. Jag ljög. Harry kollade skeptiskt på mig men jag försökte hålla mitt pokerface. "So... Allison, truth or dare." Hon hoppade till av förvåning och frös till. "Ehm... I don't know... Truth?" Jahapp, vad skulle jag nu säga? "What's wrong, Allison?" sa Annie med en rätt så medlidande röst. Vadå vad är det för fel? Vi kollade alla förvånat på Annie och Allison. "Nothing." sa hon snabbt och kallt till svar. "Alli, I know something is wrong. I've known you forever." sa Annie och kollade på Allison som satt och kollade ner i sitt knä. "Well... You have to promise not to tell anyone." Alla nickade och kollade undrande på henne. Hon suckade och berättade hela sin historia. 
"... Well, I don't know but I think I've still got cancer." sa hon och alla kollade på henne förvånat med vidöppna munnar. Va!? Hade hon cancer. Och hade Zayn hotat att berätta för alla om han fick reda på att hon var med oss? Va!? En ensam lite tår rann ner för hennes kind och hon blev omfamnad av Annie. "God, Alli, I'm so sorry. I didn't know. Why didn't you tell me before? And why the heck did you tell Zayn, of all people?" sa Annie och höll Allison tätt mot sig. Några få tårar rann ner för båda deras kinder och Allison skakade på huvudet. "I don't know... But can we please just move on? I don't want to talk about this anymore." Annie satte sig bredvid Niall igen och han lade en arm runt henne. Det gjorde ont att se dem tillsammans. Jag tror jag till och med blev svartsjuk när de pussades - Niall och Annie alltså.
"Yeah, so Lou, truth or dare?" sa hon och Louis hoppade av spänning. "BOTH!" skrek han så Allison var tvunge att hålla för öronen. "Truth - who's the most goodlooking girl here, and you can't say Allison. Dare - Kiss someone, same there, you can't kiss Allison." sa Harry och Louis såg mindre glad ut. "Well no hate, but I think I have to say Annie." Annie rodnade och kollade åter igen ner i sitt knä. "So come over here, Annie Bannie." sa han och putade lekfullt med munnen. Annie såg en aning förskräkt ut men gav sig och lutade sig mot Louis.
Jag placerade mina läppar mot Annies och blev förvånad över hur bra det kändes. Det kändes som sagt bra. Det kändes rätt. Efter några sekunder drog vi ifrån och Annie rodnade en aning. Jag satte mig ner och lika gjorde hon. Så fort hon hade satt sig till rätta kraschade Niall sina läppar på hennes. Jag kände mig en aning sur över det, varför vet jag inte.

Hoho, ett till! ;o Hehe, det blev inte långt men ändå!
Men Annie då, gillar alla killar dig? Först Harry, sedan Niall, och Liam, och nu Louis? Eller...?
Haha, det här visste inte ens jagf att det skulle hända xD
Men vad tyckte ni? Vi kör i alla fall på 20+ till nästa kapitel :)

Haha, vill bara dela med mig av de låtar jag sitter och nöter när jag skriver ;) Haha, ja, jag älskar indie men även annat ;D
Haha, lite seg på det här med länkningar men det första är till spotify och den andra till YouTube :)
Steve Rushton – Everything I Want / YouTube
Nick Jonas – Introducing Me / YouTube
Bright Eyes – First Day Of My Life / YouTube
Keane – Somewhere Only We Know / YouTube
Supergrass – Alright / YouTube
Demi Lovato – Until You're Mine / YouTube
Hehe, inte för att någon bryr sig om det, men men. Haha, känner ingen förutom min pappa som gillar Supergrass, Keane eller Bright Eyes så jag skulle bli ganska förvånad om nån gör det xD Man kan säga att jag kan ha riktigt konatig musiksmak ibland... :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Asåå när jag såg att det var ett tio kapitel jag bah: ELLA!! DU ÄR BÄST!!!

2012-08-14 @ 20:40:21
Postat av: Kanelkosbullloooos

Ella varför skriver du så bra ? Jag blir avis ;(

2012-08-14 @ 20:46:47
Postat av: Marina

Lika bra som vanligt!!! :D

2012-08-14 @ 20:48:33
Postat av: kikke

omg så jädrans bra!:D

2012-08-14 @ 20:51:58
URL: http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: One Direction Novell av Evelina

Haha omg, vilket drama :'o

2012-08-14 @ 20:58:10
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: felicia♥

awesome !! :DD

Postat av: Tova

Meeeer nu kvinna!!!!

2012-08-14 @ 21:02:03
Postat av: Grace

Awesome! Mer!:D

2012-08-14 @ 21:10:22
Postat av: Ellen

Och det här är precis lika bra som vanligt! Älskar allt drama! Men hur ska det gå för Annie?? Vem ska hon välja?? :ooooo Hahah men jag längtar tills det kommer mer! Gryyyymt!:)

2012-08-14 @ 21:35:15
Postat av: Best freind! ♥

Såå bra!! Sorry för att jag inte läst elr komenterat men jag har inte varit hemma! Men asbra! ♥♥♥♥

2012-08-14 @ 21:44:09
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: Anonym

jättebra :D

2012-08-14 @ 21:45:33
Postat av: Elin :)

Åh herregud!! Jag döör av nervösitet !! Åh vad jag skulle vara Annie just nu, och Louis har oxå typ fått känslor för henne?!?! OMG!!! Jag MÅSTE ha ett nytt kapitel så snart som möjligt! Snälla.... älskar verkligen novellen :D <3

2012-08-14 @ 22:00:45
Postat av: Belmiss

Äääälskar det;) personligen tycker jag att hon o niall passar bäst;)

2012-08-14 @ 22:27:05
Postat av: Alex andrian

Åh, älskar denna fanfic, en av dem bästa jag läst! ^^
Fortsätt med den!

2012-08-14 @ 22:30:15
URL: http://iskyvalker.tumblr.com
Postat av: lovisa

OJ VILKEN DRAMA!! :D

2012-08-14 @ 22:32:03
Postat av: Hanna

Haha, så jävla bra!! Seriöst älskar (!) triangeldrama!! Och nu med ännu fler killar! Jag älskart!!!!!!!! :)

2012-08-14 @ 22:39:42
Postat av: Alexandra

sååå.. när kommer Zayn med i bilden? :) alltså med kyss och känslor för Annie alltså! :)
Annars är det verkligen jätte bra men hoppas verkligen att det blir Niall tillslut! :)

2012-08-14 @ 23:03:58
URL: http://Theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Emma :)

ASSÅ OMG. JAG ORKAR INTE. VAD BRA DENNA ÄÄÄÄÄR!

2012-08-14 @ 23:11:49
URL: http://snigelbajs.tumblr.com
Postat av: Lisaaa

DU SKIRVER SÅ SJUKT BRA!

2012-08-14 @ 23:32:35
Postat av: Anonym

you go girl! så bra :D

2012-08-14 @ 23:39:43
Postat av: Johanna

skriv

2012-08-15 @ 00:14:54
URL: http://samemistakesagain.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2012-08-15 @ 00:15:09
URL: http://samemistakesagain.blogg.se/
Postat av: Julia

MERA!!!!!!!!!

2012-08-16 @ 06:56:52
URL: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Hanna :)

Super bra :) drama , hihi ;)

2012-08-16 @ 07:50:55
Postat av: KattriG ♥

Hej! Var med & tävla om veckans blogg.
direktlänk http://kattrigrehn.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html#comment hoppas du vill vara med! ♥

ps. sorry om du inte gillar sådanna komentarer!

2012-08-16 @ 11:17:36
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: Johanna

Oh, gud så bra!! MER!!

2012-08-16 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0