Why Me - Part 38


Tidigare...
Jag placerade mina läppar mot Annies och blev förvånad över hur bra det kändes. Det kändes som sagt bra. Det kändes rätt. Efter några sekunder drog vi ifrån och Annie rodnade en aning. Jag satte mig ner och lika gjorde hon. Så fort hon hade satt sig till rätta kraschade Niall sina läppar på hennes. Jag kände mig en aning sur över det, varför vet jag inte.
Jag lutade mig mot Liam och viskade i hans öra. "We have to talk." Han kollade undrande på mig men nickade. Vi ställde oss upp och ursäktade oss. "Use protection kids!" ropade Louis och jag gav honom en arg blick. Fast längst inne var jag nervös. Jag visste inte hur jag skulle säga det här. Det kunde förstöra allt. Jag kunde förstöra allt. Jag drog med honom till närmaste rum och satte mig ner på en stol.
"Ehm, I need to tell you something." Han nickade och satte sig bredvid mig. "I cheated." sa jag snabbt och enkelt. Han kollade förvånat på mig och jag kände skulden. Jag hade verkligen varit otrogen, mot denna vackra pojkvän.
"What!? With who?!" Även han såg en aning skyldig ut. Varför? Det var ju jag som hade varit otrogen, inte han. Eller hur..?
"Sam... I'm so sorry, but I've still got feelings for him. Can we be friends at least?" sa jag och kände mig hemsk som just gjort slut med denna supersöta kille bredvid mig. "Of course." sa han och kramade om mig. Va? Tog han det här bra? Det är väl bra antar jag. 
 
 
Det där var ju... En aning konstigt. Det kändes inte rätt. Vilket jag inte är förvånad över. Jag har Niall och Louis har Alli. Det var bara en kompis kyss. En lek. Liam och Fiona reste sig upp och gick ifrån rummet.
"Use protection kids!" ropade Louis och fick en arg blick från båda utav dem.
De var borta i kanske 20 minuter och när de kom tillbaka såg de båda en aning ledsna ut. Vad har nu hänt? Jag gav Fiona en orolig blick som hon besvarade med ett fejkat leende och kollade ner i marken. Något är på tok...
Vi satt i någon timme till och utmanade varandra på sanning eller konka. Efter en stund blir man faktiskt trött på det. Samma utmaningar hela tiden. Kyss den, krama den... Allison hade faktiskt öppnat upp sig mer. Hon pratade och var med och hon var faktiskt riktigt rolig och snäll. Hon var en i gänget kan man säga.
Jag reste mig upp och gick ut till hallen.
"Ehm, Lou, where's the bathroom?"
"Aw, Annie need to go weewee." sa han med en larvig röst. "Oh shut up, Lou!" hörde jag Niall säga och Louis började jämra sig. Troligen hade Niall slagit till honom på armen för att få honom att sluta. "You're so pathetic.." mumlade jag.
"Well thank you. It's right to the left when you get upstairs, hun." fnittrade han. "Oh.. thanks." Jag gick upp för trappan och skulle just till att gå in på toaletten när en stark arm stoppade mig. Jag vände mig om för att se vem det var och möttes av ett par vackra bruna ögon. Liam.
"We need to talk." Jag nickade lätt och följde efter Liam. Han ledde oss till ett rum alldeles intill och vi satte oss på en stor säng.
"So... you know what happened-" jag avbröt han genom att sätta handen mot hans mun. "Please, Liam, it was nothing, right?" Hela hans ansikte blev mindre glatt och han såg en aning... ledsen ut? "Well, I... Kinda liked it. I'm so sorry, Annie." Va, gillade han det? Det gjorde ju jag också.
"I kinda liked it too. But I've got Niall and you've got Fiona."
"Well yes, and no. Fiona broke up with me." sa han och kollade in i mina ögon med en aning sorgen blick.
"I'm so sorry, Liam." Sa jag och kramade om honom. Våra ansikten var några få centimeter ifrån varandra och hans andedräkt slog mot mitt ansikte. Utan att tänka mig för placerade jag försiktigt mina läppar på hans.
Hur länge kan hon vara på toa? En sån stor blåsa kan väl inte en liten tjej som hon ha. Jag reste mig upp och gick mot trappan. Hon kanske har ramlat? Tänk om hon är död. Är jag för överbeskyddande? Nej, jag älskar bara henne, det är därför. Jag gick upp till övervåningen och öppnade toadörren. Ingen där. Jag visste det. Hon är död. Jag kom för sent. En liten tår rann ner för min kind och jag sprang omkring som en galning från dörr till dörr. Jag öppnade den sista dörren ch trodde jag skulle svimma över vad jag såg. Min Annie och Liam, kysser varandra.
Kapitel 38!!! Woohoo! Vad tycker ni? Det där med Fiona var inte väntat va? Haha, knappt för mig heller. En massa saker som händer har jag inte planerat. Det bara hoppar upp ;)
Men i alla fall, vi kör på 20+ till nästa kapitel :)
Tack till er som läser, kommenterar och följer :D xx
Ps, jag har inte läst igenom så ni får ursäkta små fel mm. Faktiskt läser jag nästan aldrig igenom.. hehe, slö jag är.. ;P
 
 

Kommentarer
Postat av: frida!

HOPPAS DET KOMMER UPP MER IDAG! ANNARS BLIR JAG LEDSEN :(

2012-08-16 @ 12:42:01
URL: http://newgirlfanfic.blogg.se/
Postat av: felicia♥

ååh, hoppas det kommer upp idag !! sjuuktbra !

Postat av: Moa

Grymt bra novell, håller med dig om att alla verkar gilla Annie nu haha... ;) längtar till nästa del sjukligt mycket!!

Svar: Tack! Haha, ja jag hade ingen aning om att det skulle bli så.. men jag har ideer om vad som ska hända ;) Hihi, nästa kommer kanske ikväll annars i morgon :)
Ella Linnéa

2012-08-16 @ 13:07:40
URL: http://moafotoo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sjukt braaa!!! :D

2012-08-16 @ 13:20:47
Postat av: Marie

herregud du MÅSTE lägga upp mer nuuuu :O :D

2012-08-16 @ 13:21:04
Postat av: Anonym

jättebra =)

2012-08-16 @ 13:26:55
Postat av: Kikke

OMG så bra!:D jaa började skratta de där med Niall stt han trodde hon var död , AHAHHAAHAHA. :')

2012-08-16 @ 13:29:09
URL: http://Http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: Paloma

LOL, det där var bara komiskt xD ''hon är död'' liksom åh.. ANNARS var det bra! xDDD

2012-08-16 @ 13:31:09
URL: http://wishforadream.blogg.se
Postat av: Tova

Haha Överbeskyddande den var bra!!
Jag hoppas det kommer ett till kapitel i kväll :)

2012-08-16 @ 14:05:44
Postat av: Alex

Åh, så spännande! Snälla skriva mer c:

2012-08-16 @ 14:50:48
Postat av: Evelina - Vardag, foto & inspiration

Haha "Hon är död" shiut va komiskt xD
Men mer idag tack! :]

2012-08-16 @ 15:08:10
URL: http://evesfoto.webblogg.se
Postat av: Kanelbullleee

BbBBBBbBBbBbBbBbÄssststttttttt

2012-08-16 @ 15:17:54
Postat av: Johanna

AAAAAAHHHHH!!! SÅ BRA!!! MER!!!

2012-08-16 @ 15:23:24
Postat av: Klara

Bra, men tycker att Harry och Annie borde bli tilsammans ;)

2012-08-16 @ 16:13:29
Postat av: Julia

Ahhhh så MEGABRA!

2012-08-16 @ 16:37:45
URL: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

haha, sry men tycker din novell har flippat ut totalt! xD
Men jag tänker fortsätta läsa för vill ändå se vad som händer, för du skriver sjukt bra :D
Kram

2012-08-16 @ 17:23:23
Postat av: Marina

Lika bra som vanligt!! MEER :D

2012-08-16 @ 17:52:49
Postat av: madde

ååååh. såååå sjukt bra !

2012-08-16 @ 19:13:18
Postat av: lovisa

Åh nej!!!!!

2012-08-16 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0