Why Me - Part 40


Tidigare...
 
Jag log åt hans meddelande och svarade snabbt.
 
To: Leeyum - Time: 19.52
Thank you. Yes, I really do love him. I'm so sorry, but it didn't feel right.. I mean the kiss.. x
 
From: Leeyum - Time: 19.53
I know. I felt the same. x
 
Jag log mot Liam och nickade diskret. Äntligen! Inge mer drama. Jag älskar Niall och så är det bara.

Det hade gått en månad sedan vi hade våran lilla "sova över" helg. Allt hade gått jättebra. Jag insåg på en gång att jag inte skulle tänka mer på Annie på det sättet. Hon ser så otroligt glad ut med Niall. De passar verkligen perfekt. Även fast Fiona och Liam hade gjort slut så var alla vänner - till och med de två. Zayn hade varit bortrest i tre veckor nu och Allison hade lyckats hålla sig ifrån honom. En månad utan drama, bråk eller tjafs. Helt otroligt.
Vi hade alla ordnat ett party för Annie när hon fyllde år - vilket hon uppskattade väldigt mycket. Liam må ha haft ögonen på Annie några gånger, men ryckte snabbt undan när någon kom på han. Vad hände egentligen mellan dem. I alla fall var det Annie och Niall som gällde. De var som sagt perfekta tillsammans.
Men tillbaka till verkligheten nu. Ni har hört nog om det som hänt.
 
"Give me my sandwich, Harry! Give it to mee!" sa Niall med en allvarlig ton och sprang omkring och jagade Harry. Harry gav ifrån sig ett lömskt leende och förde sakta smörgåsen mot hans mun som stod vidöppen.
"Oh, you wouldn't, Harry. Give it to me or I'll... I'll mess up your hair!"
 Harry skulle just till att ta en tugga men stannade till. De stod i några sekunder och stirrade på varandra innan Harry tog ett stort bett av den enorma smörgåsen. Nialls ögon blev stora av förvåning och mörka av ilska.
"It's war..." mumlade Niall och gick tillbaka till Annie. "Harry, I thought you knew that you were doomed if you eat Nialls food?" sa Liam och fnissade. Harry stod och skrattade åt Niall och hans reaktion. På en halv sekund hade NIall tagit fram en till smörgås som han nu stod och mummsade i sig. Wow, den killen gillar verkligen mat!
"Can I get just one bite?" sa Annie med en ängslig röst och kollade på Niall med stora valpögon. Niall bet sig i läppen och kollade på sin smörgås och tvekade. "Pretty, pretty, please? I'm hungry." sa hon och lekte med fingrarna på hans vita tröja. "If you give me a kiss." sa Niall bestämmt. "You're so silly." sa Annie innan hon gav honom en lätt kyss. Niall gav ifrån sig och lät henne ta en tugga av hans macka. Ja, hon tog en tugga med inte en liten en. "Woah!" sa han och gapade. "What?" frågade Annie förvånat. "That was one heck of a bite!" Annie skrattade och pekade honom på kinden. "Well, you know I could have give a kiss anyway..." Niall såg först besviken ut över att han hade blivit lurad på sin egen mat, men sedan växte det upp ett stort leende på hans läppar. "Can I have one more than?" Annie fnissade och sträckte sig upp mot Nialls läppar. "Of course." mumlade hon och gav honom en till kyss. Aw, de är bara för gulliga tillsammans.
Hon gav mig en till kyss jag log mot hennes mjuka läppar. Inte en kyss vi delat hade varit dålig - alla hade varit perfekt, helt perfekt. Vi stod ett tag med läpparna mot varandra. Först hörde man små "Aw" i bakgrunden, men ju längre vi stod desto större och pinsamare blev tystnaden. Jag drog min tunga lätt på hennes underläpp och hon öppnade munnen lite till. Våra tungor mötte varandra och började brottas omkring. Jag lade mina armar runt hennes midja och tryckte henne närmare mig. Hennes händer som var placerade på min nacke letade sig mot mitt hår där de tog ett starkt grepp. Allt runt om oss var som bortblåst. Det var som om att det bara var vi. Precis som på hennes födelsedag...
 
Flashback på Annies födelsedags-fest...
 
Det här skulle vara natten. Den natten det hände. Jag hade allt planerat. Eller, nej det kanske jag inte hade. Men jag visste att det skulle hända, för det ville jag. Jag gick fram till Annie som stod och halsade i sig en flaska cider. Själv hade jag faktiskt hållt mig ifrån alkoholen - jag ville att det skulle vara perfekt och då vill man inte vara berusad. Jag sänkte hennes flaska och tog tag i hennes lilla, varma hand. Hon kollade undrande på mig och jag förde med henne till mitt rum. Ja, vi var hemma hos mig, för hennes pappa ville inte ha fest hemma hos dem.
Jag öppnade min dörr och vi klev in i mitt städade rum. Efter att ha vridit om låset kraschade jag mina läppar på Annies. Först var det stelt och hon fattade inte alls varför hon var här; men så småning om hajade hon och började kyssa tillbaka.

Oj vilket uselt ställe att stanna på. Men vi ska kolla på THG, och det blev faktsikt inte jättekort ;)
Ja, ni kanske fattar vad som ska hända.. Är en aning nervös faktiskt.. Höhö, men nuru Josse, nu kommer det snart, tror jag.. ;)
Tack tack tack för alla kommentarer! Kände mig dum som inte skrev igår :( Men här är det i alla fall!
Kan vi köra på 20+ till näsa kapitel, ja det gör vi ;D
Bilderna blev som de blev, men men..

OCH, jag kanske förmedlade mig fel i förra inlägget, jag tänker inte sluta på denna fanfic. Jag tänker skriva klart den :) Och en varning, det kanske inte kommer handla om Zayn så jättemycket, vilket även jag är ledsen över :( Sorreh!

Kommentarer
Postat av: One Direction Novell av Evelina

MMMMMMMMMERAAAAAAAAAAAAA

2012-08-18 @ 19:37:15
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Marina

MERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

2012-08-18 @ 19:39:01
Postat av: Sanna

Världens bästa fanfic!!!!!!!!! :D:D

2012-08-18 @ 19:40:05
Postat av: felicia♥

du är grym!! :)

Btw: jag har börjat på en NY novell som heter "Summer Paradise" och just nu finns det 3 kapitel.
Skulle du kunna ge den en chans och kommentera vad du tycker? Vore verkligen jätte snällt om du gjorde det! xx
http://summerparadiseff.blogg.se/

-Felicia,x

Svar: Tack! Ja visst kan jag det! Ska göra det när jag får tid ;D xx
Ella Linnéa

2012-08-18 @ 19:40:54
URL: http://summerparadiseff.blogg.se/
Postat av: Julia

jag älskar din ff såååå mycket det är som en bok fast bättre typ en film haha! min i alla fall kan inte du lägga up lite fakta om dej på bloggen så man typ kan lära känna dej bättre!:) xx
och nej jag är ingen pervers jävel!
PUUSSS

2012-08-18 @ 19:54:35
Postat av: kanelbulle

BÄSTbästBÄSTbästBÄSSSSSTTT !
MmMmMmMmMeraaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDD

2012-08-18 @ 19:59:02
Postat av: Frida

meeeeeeeer !!

2012-08-18 @ 19:59:14
Postat av: Frida

meeeeeeeer !!

2012-08-18 @ 19:59:17
Postat av: Tova

Meeeeeeer!!!!

2012-08-18 @ 20:09:50
Postat av: julia

MER!MER!MER!MER!NU!NU!NU!NU!

2012-08-18 @ 20:14:41
URL: http://onedirectionffs.blogg.se
Postat av: Kikke

As bra!!!!!!!!

2012-08-18 @ 20:23:08
URL: http://Http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: Anonym

jättebra! =)

2012-08-18 @ 20:28:36
Postat av: lovisa

jäääääätte bra!

2012-08-18 @ 20:35:02
Postat av: bella.

luuuve

2012-08-19 @ 00:58:03
Postat av: emma asdfghjkl

Du får aldrig sluta skriva! Du är så sjukt duktig! :')

2012-08-19 @ 01:13:52
URL: http://snigelbajs.tumblr.com
Postat av: Ellen

bäst!!!!

2012-08-19 @ 11:34:32
Postat av: sofia

Mer!

2012-08-19 @ 13:04:50
Postat av: Linnea

BÄÄÄÄST!!

2012-08-19 @ 13:28:31
Postat av: Josse

OMG så bra !! Yeees som jag har längtat asså ! Hahahhahahahh ;) <3

2012-08-19 @ 15:05:44
Postat av: Anonym

azum!

2012-08-19 @ 15:32:57
URL: http://newgirlfanfic.blogg.se/
Postat av: KattriG ♥

Såå bra!! Vill absolut inte att du ska sluta än, även om jag är lite spänd över att få veta vad den andra kommer handla om! :D Men FORTSÄTT! ♥

2012-08-19 @ 18:33:48
URL: http://kattrigrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0