Why Me - Part 41


Tidigare...
Hon kollade undrande på mig och jag förde med henne till mitt rum. Ja, vi var hemma hos mig, för hennes pappa ville inte ha fest hemma hos dem.
Jag öppnade min dörr och vi klev in i mitt städade rum. Efter att ha vridit om låset kraschade jag mina läppar på Annies. Först var det stelt och hon fattade inte alls varför hon var här; men så småning om hajade hon och började kyssa tillbaka.

Fortfarande flashback...
 
Niall vred om låset på hans rumsdörr och gick tillbaka till mig. Snabbt kraschade han sina läppar på mina. Jag stod där en aning förvånad och förvirrad, innan jag insåg vad han egentligen menade med allt det här. Han ville alltså att det skulle vara nu det hände. Jag drog ifrån och kollade osäkert på Niall.
"Are you drunk?" frågade jag. "No, I want this to be perfect." sa han och log ett varmt leende. Jag rodnade en aning och gav honom en lätt kyss. "You're just too cute." han flinade smått och började åter igen pressa sina läppar mot mina upprepade gånger. Jag blev upptryckt mot väggen och hade mina armar runt hans midja. Han pressade sig hårt mot mig och jag var säker på att vilken sekund som helst skulle vi äta upp varandra. Vi var verkligen i varandras munnar. Och som han sa; han var inte full. Han smakade inte en liten droppe alkohol. Jag tryckte bort honom från mig och pressade istället min kropp mot honom. Han lyfte upp mig och tog stöd med händerna under min rumpa. Vingligt tog vi oss till hans säng och slängde oss ner med en duns. Jag drog av honom hans ljusblåa piké och fortsatte kyssa honom ivrigt. Jag ställde mig på knä över honom och knäppte upp hans skärp. Snabbt sparkade han av sig sina byxor och drog ner mig igen. Han knuffade av mig och lade sig över mig med stöd av armarna.
"Well this is weird..." sa han och jag satte mig upp. "What is weird?"
"I mean... You and Harry-" jag avbröt honom igenom att trycka mina läppar mot hans. "Stop it Niall. I love you." viskade jag och han log. Han sträckte sig efter min klänningskant och drog den över mitt huvud. Jag gav honom en lätt knuff och lade mig över honom. Jag kysste honom lätt och han började fippla med mitt bh-spänne. Han kysste mig upprepade gånger och fortsatte fippla med spännet. Jag satte mig upp och knäppte upp bh:n och lät den falla mot madrassen. Han svalde ljudligt och hans ögon växte och blev mörka av lust. Killar. Jag lade mig över honom igen och vi fortsatte med kyssandet. Jag kände hur något hårt trycktes upp mot mig och jag stönade lätt. Nu är det nog. Jag satte mig upp och drog av honom hans vita kalsonger. En aning chockad över vad som hoppade upp svalde jag lika ljudligt som Niall gjort tidigare. Han flinade och drog tillbaka mig. Han kysste mig från örat och till halsen och lämnade säkert några märken efter sig. Smidigt drog han av mig mina små mörkblåa trosor och lade sig över mig. Försiktigt tog han sig in i mig och jag slogs av en aning smärta. Men det blev bättre. Snabbare och snabbare, bättre och bättre, härligare och härligare, och helt enkelt perfekt. Mycket bättre än med Harry. Nu var jag inte full och jag var med rätt kille. Killen jag älskar.
Nutid...
 
Jag stod med ena handen placerad på hennes rygg och den andra på hennes rumpa och tänkte på natten det hände. Det kändes rätt att ha henne i mina armar.
Jag rycktes tillbaka till liv av att någon harklade sig. Jag ignorerade och fortsatte det jag höll på med. Aldrig, aldrig ska jag släppa henne. Aldrig ska mina läppar lämna hennes perfekt formade, mjuka läppar. Alltid, alltid, alltid ska jag älska henne.
"Guys, please! Get a room!" sa Louis och suckade. Jag drog ifrån och log mot den vackra flickan i mina armar. "I, Niall James Horan, will never ever let go of Anne-Louise Veronica Sanders!" sa jag och kramade om henne hårdare. "Aw, I think they're cute! But Niall, you know you've got your hand on her bum and you practically had sex with only your mouths." sa Fiona och började fnissa. "Maybe I wanna have my hand on her bum." sa jag bestämt och alla började skratta. "Then maybe I wanna have my hand on your d-" jag avbröt Annie och drog snabbt bort handen. "Not in public..." Hon skrattade och lutade sitt huvud mot mig. Försiktigt smög jag ner handen igen och jag kunde känna hur hon log.

Hehe, där kom det... Ja, det blev inte värsta hardcore grejerna i det där men jag varken kan eller vågar mer ;)
Men i vilket fall som helst så var detta kapitel 41. Tänk att jag skrivit 41 kapitel, sjukt! Visst är de inte långa men ändå!
Så vad tycks? Kommentarer? Tips? Kritik? Bring them to me!
Bara för att testa så kör vi på 25+
Bara ett litet test, funkar det inte så lägger jag upp det ändå ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: kanelbulle

hihihihihihi .... jättebra ;p

2012-08-19 @ 18:50:05
Postat av: kebabrulle

bra!

2012-08-19 @ 18:51:55
URL: http://newgirlfanfic.blogg.se/
Postat av: Anonym

super :D

2012-08-19 @ 18:52:04
Postat av: Anonym

fortsätt skriva, det är toppen :>

2012-08-19 @ 18:52:13
Postat av: Anonym

åh vad duktig du är :D

2012-08-19 @ 18:52:29
Postat av: Anonym

älskar den! :3

2012-08-19 @ 18:52:39
Postat av: Anonym

fortsätt så! c:

2012-08-19 @ 18:52:51
Postat av: kikke

jäätte bra!C:

2012-08-19 @ 19:04:40
URL: http://ffonedirectionstory.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jätte bra, mer:))

2012-08-19 @ 19:07:12
Postat av: Hanna :)

super bra :) haha Anne och Niall i slutet :) hihi <3

2012-08-19 @ 19:38:55
Postat av: julia

jätte bra!haha annie&niall i slutet var bara bäääst xD

2012-08-19 @ 19:42:32
URL: http://onedirectionffs.blogg.se
Postat av: Emy

Bra! :D

2012-08-19 @ 19:50:20
Postat av: Sanna

Guuuuu va bra!!!! :D

2012-08-19 @ 19:56:04
Postat av: Felicia :)

Du är grym :)!!

Lust att läsa min så får du döma själv vad du tycker? :) x

Btw, kan du snäääälla länka min novell i något inlägg om du tycker att den är bra? x
http://summerparadiseff.blogg.se/

2012-08-19 @ 20:06:49
URL: http://summerparadiseff.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha tycker att det är jätte kul hur alla skäms över att lägga upp sexdelar när det är världens normalaste grej typ! Haha men det är rätt gulligt hur alla som skriver sitter och rodnar.. Men jag förstår dig, man får mer kritik av vissa och det blir lite mer 'allvar' i novellen! :) men grymt! :)

2012-08-19 @ 20:58:02
URL: http://Theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Marina

Sjuuukt bra!! Döör lite här!! MEEER :D

2012-08-19 @ 21:00:34
Postat av: Belmiss

Iiiip ;D Ääälskar det! Hehe gu va guliga annie och niall är ;D Typ världens perfektaste par haha ! Du är sååå himla grym på att skriva !<33

2012-08-19 @ 21:15:08
Postat av: One Direction Novell av Evelina

Haha, lika gulligt varje gång alla säger att de rodnar av att skriva... Sexscener. HAHA vet dock inte om jag klarar av det eftersom jag aldrig provat direkt lol. Men skit bra, keep going gurl!

2012-08-19 @ 21:22:39
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Ellen

meeeeeer :DD

2012-08-19 @ 21:33:05
Postat av: Tova

Shita bra, meeeeeer!!

2012-08-19 @ 21:58:10
URL: http://www.a-normal-life.bloggplatsen.se
Postat av: emma asdfghjkl

meeeeeer...*-*

2012-08-19 @ 22:04:28
URL: http://snigelbajs.tumblr.com
Postat av: Johanna

gryyyyyyyyyyyyyymt!!!!!!

2012-08-19 @ 23:07:27
URL: http://samemistakesagain.blogg.se/
Postat av: alma

meeer *.* sååå bra! :D

2012-08-20 @ 09:04:13
URL: http://down.blogg.se
Postat av: Johanna

SÅ.SJUKT.BRA. MMMMEEEERRR! (caps) (;

2012-08-20 @ 10:03:29
Postat av: Jen

Gryym jue. :D

2012-08-20 @ 13:17:33
Postat av: Anonym

jättebra :D

2012-08-20 @ 13:46:05
Postat av: KattriG ♥

jäättebra! asso meer jag döör!! ♥♥♥♥

2012-08-20 @ 16:26:12
URL: http://kattrigrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0