Why Me - Part 47

Tidigare...
Jag slog mig ner på en stol mitt emot sofforna och stirrade ner i golvet. "So? What happened? Did you tell her?" frågade Harry och stirrade på mig. Jag nickade och kollade upp på de andra. De nickade smått och återgick till sina mobiler. Min blick mötte en rödhårig flickas gröna ögon och jag trodde jag skulle smälta. Vilka ögon! Jag flashade ett leende och hon rodnade smått. Wow, hon var vacker.

 
Jag satt som paralyserad och stirrade ner på mina skor. Niall satt på min högra sida och Liam på min vänstra. Jag kan inte fatta att jag ska bli mamma. Lilla jag ska bli mamma till ett levande barn. I min mage växer det ett barn. Helt sjukt..
"What did he say?" frågade Niall och kramade om mitt lår med hans grova, stora hand. "That I'm pregnant." svarade jag helt känslolöst.
"But the other doctor said that you weren't pregnant. I'm confused.." sa Niall och kollade ner på mig.
"So am I.."
"So we're going to be parents?"
"Seems like that, yeah."
Jag kollade upp på Niall och kramade om honom. Det är i alla fall tur att han är pappan... Nej! Kollade jag någonsin vem som är pappan?! Det kanske är Liam. Eller till och med Harry. Nej, Harry kan det inte vara - det var för länge sedan. Jag vände blicken mot Liam som kollade upp på mig. Han log smått, vilket jag besvarade med ett krokigt leende.
"Can we talk?" viskade jag till honom och han nickade. Jag flyttade Nialls hand och gick efter Liam. Niall kollade oroligt på mig men jag visade att det var lugnt. Vi gick ut till ett litet kök i korridoren där vi stannade.
"When we.. Uhm.. You know... Did you use protection?" sa jag rakt ut. Han kollade storögt på mig och såg ut att tänka efter. "I think so.. Or no. It was just so..." svarade han förvirrat. "So you used protection?" Han tänkte efter lite innan han skakade på huvudet. "Oh god..."
"I'm sorry." Jag skakade bara på huvudet och tog tag i hans hand. "We have to do some kind of test." sa jag och drog med honom till de andra. Jag skulle just till att säga till Niall att komma när jag kom på det; ingen förutom jag och Liam visste vad som hade hänt den kvällen. Niall visste inte om det. Jag måste berätta det på något sätt. Han måste få veta det förr eller senare. Jag sa åt Liam att han kunde sätta sig, och visade att Niall skulle komma över. Jag drog med Niall till samma lilla kök jag nyss varit i.
"Niall, there's something I have to tell you, and please just listen." Han nickade och jag drog efter andan.
"I had sex with Liam." Hans haka ramlade ner i golvet och hans ansikte blev illrött av ilska. "When we played Seven Minutes In Heaven. I'm so sorrry, Niall! I was kind of drunk and so was Liam. I don't love him - he doesn't love me. I love you, Niall! Please forgive me!"
Jag tog in det hon just hade sagt. Hur kunde hon? Hur kunde Liam? Ska jag förlåta henne?
"It's okay, I think.. I love you too much." sa jag och kramade om henne. Hennes tårar skapade en liten våt fläck på minn tröja lik som mina skapade på hennes huvud.
 
---
 
Jag och Liam hade tagit ett antal tester och satt just nu och halvsov ute i vänterummet. Harry var helt borta och hade varit det ett tag nu. Han sov och och småsnarkade. Stämmningen var fortfarande ganska spänd mellan mig och Liam. Men han hade faktiskt bett om ursäkt flera gånger. Det är bara att släppa det. Jag älskar Annie.
Zayn satt och stirrade rakt ut i tomma intet, Fiona kollade ner på hennes fötter och Alli var kvar inne på sitt rum.
Allt var bara för tyst och pinsamt.
NU ÄNTLIGEN! Har som sagt varit väldigt upptagen, och ni får räkna med dålig uppdatering.
Men här har vi det! Vad tycker ni? Säkert så blev det rörigt och kanske att jag har skrivit nåt som redan är skrivit i tidigare kapitel. Haha!
Nej men jag är verkligen tacksam att ni forfarande är in här! Har inte uppdaterat på länge och har forfarande bara tappatr kanske 20 läsare vilket är sjukt! NI ÄR BÄST!
20+ kommentarer till nästa dårå ;) xxx
 

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

asbra!, blir alltid lika glad när jag ser attt du har uppdaterar :'))

2012-09-01 @ 17:26:40
Postat av: Kristin

Sjukt bra!!!! Men vem är de som är pappan?:33

2012-09-01 @ 17:43:20
URL: http://Http://ffonedirectionastory.blogg.se
Postat av: Marina

MER! :D

2012-09-01 @ 17:43:36
Postat av: Anonym

jättebra =)

2012-09-01 @ 17:52:19
Postat av: Fanny

äntligen, sjuukt bra ! längar till nästa kapitel :D:D

2012-09-01 @ 18:55:31
Postat av: Sanna

Ååååh så braaaa, meter!!!!

2012-09-01 @ 19:01:42
Postat av: kanelosbuljongbullos

bääääääääääääääääst ! :D

2012-09-01 @ 20:10:57
Postat av: Jullan

Yeeey...meeer :D <3

2012-09-01 @ 22:15:40
Postat av: belmiss

klart vi stannar ;) Meeer <33333

2012-09-01 @ 22:20:32
Postat av: lovisa

Jätte bra :)

2012-09-02 @ 00:08:57
Postat av: Anonym

Så bra!! :D

2012-09-02 @ 08:38:14
Postat av: Linnea

Bra

2012-09-02 @ 08:49:51
Postat av: Rebecca

Jätte bra, Mer! :)

2012-09-02 @ 11:37:39
Postat av: KattriG ♥

Jätte jätte bra kapittel!! Längtar till nästa! ♥♥♥♥

2012-09-02 @ 13:27:18
URL: http://kattrigrehn.blogg.se
Postat av: Lisa

omg omg omg!!! spricker snart i väntan på mer :o

2012-09-02 @ 16:59:04
Postat av: Anonym

MÅSTE HA MER.. NU!!!

2012-09-02 @ 17:44:03
Postat av: Åsa

sjukt bra! måste ha mer nu :D:D:DD

2012-09-02 @ 19:43:30
Postat av: Anonym

Jättebra meeer!

2012-09-02 @ 20:49:22
Postat av: Sara

Åhh så sjukt bra!!

2012-09-02 @ 20:51:37
Postat av: Ellen

Åhh va jag har längtat och herregud va bra det är!:)

2012-09-02 @ 20:59:11
Postat av: Ditt största fan! /

Hej det är jag ditt största fan :D
Du fixade min design, typ fan girla när jag fick reda på att du skrev den :O
Älskar den!!

2012-09-02 @ 21:00:12
Postat av: Annie

Awesome! Mer nu taaaaack

2012-09-02 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0