Svar på kommentarer med mera..

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Det värmer att läsa.
Många har frågat efter kapitel åtta, och det är så att i onsdags hade jag handbollsträning så därför kunde jag inte skriva då, och igår slutade jag sexan (nu tycker säkert vissa att jag är värsta barnungen spm bara går i sexan) så igår hade jag grinkalas och kramkalas med mina kära klasskompisar :')
Men idag ska jag hem till farmor och farfar och jag ska vara där hela helgen, så troligen kommer jag att skriva mycket då! ;)

Kommentarer
Postat av: Din Nasse! ♥

Nu har jag en NY ff blogg! :) kika gärna in och lämna en komentar :)



Vi MÅSTE vara snart! Puss och kram! <333333

2012-06-16 @ 13:09:53
URL: http://directionerfanficsweden.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

Hoppar det kommer många kapitel idag ? SNÄLLA <3

2012-06-16 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0