Why Me - Part 10


Tidigare...

Harry tryckte mig mot den hårda stenväggen och pressade hårt sina läppar mot mina. Jag drog undan huvudet och gav han en förvånad blick. Den förvånade blicken blev till en arg blick som inte alls tyckte att det var okej att han kysste mig. Men den arga blicken blev bara någon sekund efter en lekfull och strålande glad blick som bara ville visa vad jag kände för han. För jag hade ju faktiskt varit kär i Harry i flera år. Jag tryckte mina rödmålade läppar mot Harry som genast mottog min kyss.


 

Jag pressade min kropp hårdare mot Annie och lät mina läppar tryckas mot hennes. Utan att tänka mig för vad jag gjorde tog jag tag i hennes hand och drog henne in till festens mittpunkt. Väl innanför dörren vek jag av åt höger och förde henne upp för den breda och långa trappan som ledde till övervåningen. Åter igen pressade jag upp hennes kropp mot väggen och lät läpparna tryckas upprepande gånger mot hennes. Jag kände inte ens henne men endå gjorde jag det här. Jag visste precis vad jag var på väg att göra, men jag visste inte varför. Jag lät mina händer glida längs hennes sida och kysste henne från munnen och ner mot nacken. Jag förde henne bort mot en dörr längre ner i korridoren och öppnade den med en smäll.

”Hey!?” Det irriterade och förvånade skriket kom från ingen annan än Allison. Hon satt över an annan person i den stora sängen som befann sig i rummet. Eftersom det var Allison så kunde jag säkert säga att det var Zayn som var under henne. Snabbt smällde jag igen dörren och förde Annie mot nästa rum. Jag öppnade dörren som ledde in till ett stort vitt rum, med en enorm säng med slöjande draperier runt om den. Annie slängde sig ner i sängen och jag strax därefter.

Det osade svett i lokalen och kroppar trycktes mot varandra och allt var som en stor grötklump. Jag kände hur svettdropparna rann ner för mitt ansikte och jag stod inte ut längre. I panik av värmen sprang jag ut igenom den stora dörren som ledde ut från huset. Fiona hade hängt på direkt och var mig hack i häl. "I was dying in there! It was so freaking hot!" utbrast Fiona när jag smällde igen den stora vita dörren med guldprydda handtag.

”That's because you where there.” sa jag och lät mina läppar placera en mjuk kyss på hennes vinröda läppar. Hon sträckte sig efter min hand och placerade lätt sin lilla hand i min. Med korta och ganska vingliga steg började vi gå bort mot baksidan av den enorma gården vi befann oss på.

Hela gården var inramad av ett högt staket med välgjorda mönster som prydde det. Jag satte fart på mina steg och sprang i stort sätt mot stängslet och började försöka ta mig över det. Det gick verkligen inte bra. Om jag skulle chansa så tror jag att jag hade lyckats ta mig upp en decimeter, men föll direkt ner mot gräset igen. Bakom mig hörde jag ett högljut fniss som kom närmare och närmare. Fiona stod över mig med vidöppen mun och skrattade åt hur larvig jag såg ut på mitt försök att ta mig över. Hon tog några steg mot stängslet och gjorde ett försök på att ta sig över. Man kan verkligen säga att hon lyckades mycket bättre. På endast några sekunder hade hon lyckats ta sig till toppen och ner till gräset på andra sidan. Jag måste erkänna att jag riktigt nästan njöt när hon satt på toppen och jag kunde skymta in i hennes klänning. Äckel! Varför tänker jag så? Hon gav mig ett larvigt hånflin följt av ett skratt, som gjorde så att jag mycket mer gärna ville ta mig över. Hastigt kollade jag mig omkring i hopp om att hitta en grind eller något liknande. Tio meter ifrån där jag befann mig såg jag skymten av en enorm grind som stod öppen med en ynka glipa. Jag kollade på Fiona med höjda ögonbryn och ett larvigt glatt leende och sedan mot grinden. Med hårda steg sprang jag mot grinden och slog upp den och styrde sedan stegen mot Fiona.

Jag skulle tro att jag gick mot henne lite för hårt, för sekunden efter låg jag över henne i det blöta gräset. Hon tröck upp mig och det var nu hon som låg överst. I vad som kändes som en evighet av himmelsk njutning rullade vi runt i det våta gräset och pressade våra kroppar mot varandra samtidigt som läpparna var pressade mot varandra och tungorna lekte vilda lekar.

Jag drog upp mig mobil ur högra byxfickan och blev förvånad över vad klockan visade. 04.13. Jag fick då verkligen inte vara ute så här länge.

”I have to go!” sa jag och reste mig hastigt. Så dum som jag var frågade jag aldrig Fiona om hon ville gå med mig hem utan jag hjälpte henne upp och kysste henne hej då. Men jag var ju faktiskt inte världens tuffaste. Jag vågade helt enkelt inte. Mes!


Vad ska nu hända!? Ojoj!

Ganska kort men men.. Vad tycks? :)
Och ni klarade ju lätt gränsen på 10 kommentarer :') Så nu tar vi och försöker med 15. Klarar ni det?                  

Och fråga mig inte varför texten är knasig (om den nu är det) nya blogg.se är helt totalt jätte svårt!

Och en sak till.. nu låter jag säkert jätte knäpp men jag kollar inte igenom stavning och sånt så.. Det är säkert stavfel i kapitlen :s

Och det är sommarlov så min uppdatering kommer inte vara super, men ska försöka mitt bästa!

 

 


Kommentarer
Postat av: manda

Wooo, äntligen ett kapitel! Tycker att det var jättebraaaa! :DD <3

2012-06-25 @ 21:36:07
Postat av: Kikke

As bra :D

2012-06-25 @ 21:46:53
URL: http://1dloover.devote.se
Postat av: Louise :)

gryyyyyym fanfic! det gör inget att det inte är så superbra uppdatering! absout ingenting!

undrade också om du ville göra ett länkbyte? :)

2012-06-25 @ 22:02:40
URL: http://fanficaboutonedirection.blogg.se
Postat av: Louise :)

jättebra! det gör inget att det inte är suuuper update!

undrade om du ville göra ett länkbyte? :)

Svar: Tack! Och visst kan vi göra det! Länka din fanfic. Har läst den men glömt bort vad den heter ;D
Ella Linnéa

2012-06-25 @ 22:03:18
URL: http://fanficaboutonedirection.blogg.se
Postat av: Julia

Den var grym !
MEEEEEEEEER !!!!!

2012-06-25 @ 22:04:36
Postat av: Linnea :)

ÄNTLIGEN!!!! YEEY; BÄST !

2012-06-25 @ 22:20:39
Postat av: ameelia

äntligen nytt kapitel! :D längtar tills nästa kapitel som fan nu asså!! :D <333

2012-06-25 @ 22:28:05
URL: http://my1d.devote.se/
Postat av: Anonym

Jättebra! Började läsa den igår och helt fast! Förstår att det är dålig uppdatering under sommarn och stressa inte, då tröttnar man oftast på att fortsätta skriva och då blir inget bra. Men det är super duper bra. Skriv när du kan, jag går ingen stans :D

2012-06-25 @ 22:48:17
Postat av: Anonym

Åhhh mer NUUUUU! :D

2012-06-26 @ 00:39:06
Postat av: Louise :)

länkade i andra kommentaren, men iaf http://fanficaboutonedirection.blogg.se :)

Svar: oj! vad dålig jag är som missade den :s Ska läsa igenom den igen och länka den i ett inlägg sedan :D
Ella Linnéa

2012-06-26 @ 10:40:47
URL: http://fanficaboutonedirection.blogg.se
Postat av: KattriG ♥ Din nasse!!!! :D

Hej gumman!! Och som vanligt är det bästa novellerna som finns!!!! Vi måste vara snart!! :D <3333333

2012-06-26 @ 10:55:26
URL: http://directionerfanficsweden.blogg.se
Postat av: Johanna

åååååh sååå grymt ju!! skriv merr!! xx

2012-06-26 @ 13:58:03
URL: http://samemistakesagain.blogg.se/
Postat av: marre

det här är en av dom bästa fanfics jag läst!

2012-06-26 @ 20:23:26
Postat av: Jonna

Guud så bra! Är totalt kär i din fanfic! Du har en gåva! Meeer nu!

2012-06-26 @ 21:14:55
Postat av: Linnea

AsGryyyyyym!

2012-06-27 @ 10:47:33
Postat av: Angelina

SÅ SJUKT BRA!!! VILL HA MER NU NU NU :D

2012-06-27 @ 14:48:26
Postat av: Alva

VILL HA MER NU! SÅ HIMLA BRA!

2012-06-27 @ 17:51:43
Postat av: Lexi

Mera. Jättebra. :)

2012-06-27 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0