Why Me - Part 9



 

Allt var så stort och lyxigt. Hela huset strålade av lyx och pengar, och Harry kände inte ens igen mig.. Han drog mig igenom det enorma vardagsrummet där folk stod och dansade tätt intill varandra. Eller man kunde snarare säga att tjejerna stod och pressade sina lättklädda kroppar mot killarna, medan killarna bara stod och njöt helt enkelt. Harry öppnade den stora glasdörren som ledde ut till en enorm inglasad uteplats med pool i mitten. Han fortsatte att dra mig mot den avlånga baren som var placerad efter den ena väggen. Sakta satte jag mig ner på en utav de höga barstolarna, och med en duns slog Harry sig ner på den bredvid mig. Med ett berusat leende kollade han på mig och sa ”So how could it be that I've never seen your beautiful face before, Annie?”

Han avslutade meningen med en liten hick och slog huvudet åt vänster så att hans lockiga lugg slogs bort från ansiktet. Harry sträckte upp fingret i luften och bartendern kom mot oss.

”Give us something strong, and very much of it!” När han sa den meningen kände jag hur mitt hjärta ökade takt och hur ögonen blev enorma. Jag hade aldrig druckit förut, också skulle jag börja med att dricka något starkt och väldigt mycket av det. Killen bakom bardisken kom närmare och närmare och jag kunde se att han hade två enorma glas med sig. Jag ville verkligen inte verka vara en mes, så utan att riktigt tänka mig för sträckte jag mig efter ett utav glasen och började halsa som om att det var mina sista sekunder på jorden. Så fort jag fick i mig första klunken kände jag hur det riktigt sved och nästan gjorde ont att dricka det. Med en grimas - som visade precis hur äckligt jag tyckte det var – drog jag snabbt glaset från min mun. Bredvid mig satt nu Harry och stirrade på mig med ögon som såg ut att vara i storleken av en tennisboll. ”Wow... You're a good drinker!” sa han med en halvt dåsig röst. Snabbt hällde jag i mig det sista som fanns i glaset och ställde mig på benen. Med det ena benet framför det andra försökte jag gå bort mot dörren som ledde in, men det var lättare sagt än gjort. Mina små taniga ben vinglade sig fram över golvet och jag slår vad om att jag såg ut som Bambi på hal is. Det kändes som om att hela rummet snurrade runt och som om att jag sakta föll mot golvet. Som tur var så snurrade inte rummet, men föll det gjorde jag. På bara någon sekund hade jag ramlat ihop och låg nu på altanens golv. Harry kom mot mig med panikfyllda ögon och en rätt så rynkad panna.

Jag drack upp det sista som fanns i glaset och skulle just till att ställa mig upp när jag hörde en duns. Med ett ryck slog jag huvudet bakåt och möttes av att Annie låg på golvet. Panik och rädsla fyllde mig och snabbt men vingligt reste jag mig upp och gick fram till henne. Med ett väldigt berusat fniss lyfte hon upp huvudet och satte sig upp. Hennes ögon snurrade runt och hon såg ut att vara allt men inte nykter. Jag riktigt såg hur hon försökte få blicken fäst på en punkt. Men lyckades gjorde hon inte. Försiktigt reste hon sig upp, och stod nu på små vingliga ben. Utan att riktigt tänka mig för tog jag ett stadigt grepp om hennes armar och tryckte henne mot väggen. Jag pressade min näsa mot hennes näsa, som till min förvåning satt i bra höjd med min. Med andra ord så var hon lång. Hårt pressade jag mina läppar mot hennes. Hennes läppar gav ingen respons utan i stället ryckte hon undan huvudet och gav mig en förvånad blick.

Harry tryckte mig mot den hårda stenväggen och pressade hårt sina läppar mot mina. Jag drog undan huvudet och gav han en förvånad blick. Den förvånade blicken blev till en arg blick som inte alls tyckte att det var okej att han kysste mig. Men den arga blicken blev bara någon sekund efter en lekfull och strålande glad blick som bara ville visa vad jag kände för han. För jag hade ju faktiskt varit kär i Harry i flera år. Jag tryckte mina rödmålade läppar mot Harry som genast mottog min kyss.


Förlåt, förlåt, förlåt för usel uppdatering!!! Det blev ett ganska kort kapitel.. Men snart ska jag åka till våran sommarstuga så jag hinner inte skriva mer :(

Och pga att jag är i stugan kommer inte jag kunna lägga ut något på hela helgen :(

Men om jag har tidpå kvällarna som kommer (i stugan) hinner jag skriva! Så med lite tur kommer del 10 på söndag xD

Men! Jag hade även tänkt börja med en kommentar gräns.. Skulle ni kunna skrapa ihop 10 kommentarer tills på söndag? Vi börjar med det ;)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

ÄNTLIGEN !! bra som vanligt ! :)

2012-06-21 @ 13:10:13
Postat av: manda

Jaa precis, lika bra som alltid, älskar det verkligen. <3

2012-06-21 @ 13:40:44
Postat av: ameelia;D

super bra längtar tills del 10 ;)<33

2012-06-21 @ 13:43:54
URL: http://my1d.devote.se
Postat av: marre

så otroligt bra!

2012-06-21 @ 13:57:41
Postat av: caaaat

gryyymt !

2012-06-21 @ 14:39:53
Postat av: amanda

Längtar till nästa del :Dx

2012-06-21 @ 15:16:19
Postat av: Julia

Otroligt bra ;)
Jag älskar verkligen din ff !!!!
Längtar tills nästa del kommer ;)

2012-06-21 @ 15:34:04
Postat av: amanda ;]

jätte braa :) <3

2012-06-21 @ 21:18:16
Postat av: Din gullunge!

Som vanligt Ella! Otriligt absolut bääst! <33333

2012-06-22 @ 09:41:56
URL: http://directionerfanficsweden.blogg.se
Postat av: Anonym

Skit bra del du äger ju

2012-06-22 @ 20:19:46
Postat av: marre

så sjukt bra!

2012-06-23 @ 12:43:41
Postat av: KattriG ♥

Del 7 Ute :'D <33333333

2012-06-23 @ 15:33:16
URL: http://directionerfanficswden.blogg.se
Postat av: juliaa

bääästaaa!
längtar till 10!<3

2012-06-23 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0