Uppdateringar...

Jag tänkte informera lite om när mina uppdateringar troligen sker. Som alla andra så har jag ju också skola och socialt liv, lol no. Skämt å sidan, här är mitt veckoschema...
 
Måndagar: Då har jag endast skolan och kommer oftast hem kl. 15.00. Möjlig uppdatering.
 
Tisdagar: Skola, och kommer hem kl. 16.00. Sedan har jag två timmar handbollsträning. Ingen uppdatering.
 
Onsdagar: Skola, och kommer hem antingen 14.40 eller 15.40. Möjlig uppdatering.
 
Torsdagar: Skola, och kommer hem kl. 16.00. Handboll direkt efter att jag kommit hem. Ingen uppdatering.
 
Fredagar: Skola, och kommer hem antingen 14.40 eller 15.10. Möjlig uppdatering.
 
Lördagar: Möjliga matcher och aktiviteter. Troligen ingen uppdatering.
 
Söndagar: Möjliga matcher och aktiviteter. Möjligen uppdatering.
 
Så alltså - måndagar, onsdagar, fredagar och söndagar är de dagar jag kan uppdatera.
Onsdagar är nog inte den lättaste dagen ändå att uppdatera på, men i alla fall de andra dagarna.
 
Ha det bra! Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0