Förklaring och information

Kapitel 2 finns här under :D

Jag fick denna kommentar och tänkte förklara hur det ligger till :)
Läs gärna :)
 
 
Svar: Jag förstår om många av er tycker att det är för drömlikt med hela "paradis" saken. Ni tänker säkert "Oj, hon är bara i sin egna lilla drömvärld.." Men faktiskt så är det så i delen av Venezuela som detta utspelar sig.
Här till exempel:
 
Det är den typen av natur jag försöker få fam, men säker misslyckas.
Sedan kan ni ju även kolla HÄR och läsa lite om det. I alla fall kolla på några bilder över hur det är där :)
 
Affärer finns det såklart! Det är ju en storstad där ändå. Det är bara det att dem som det handlar om bor lite, typ ute på landet skulle man kunna säga.
 
Huset kommer nog komma upp i närliggande kapitel :)
Nu fick ni ju reda på hur de andra såg ut i förra kapitlet också ;)

Tack så mycket! Jo jag satt och sökte påovanliga namn i England, sedan tog jag några utav dem till tjejnamnen. Killnamnen tog jag bara två jag tycker är fina :)

Kom ihåg att läsa och kommentera på kapitel 2 :)

Kommentarer
Postat av: Thea

tack

2012-09-18 @ 22:17:58
Postat av: Madey

Längtar efter nästa kapitel! :)

2012-09-19 @ 17:56:12
URL: http://bloggenomennovell.blogg.se
Postat av: Julia

undrar om du skulle vilja göra länlbyte?:)

2012-09-25 @ 21:28:22
URL: http://1dfanficc.devote.se/
Postat av: Felicia - Summer Paradise ff

jajajaja, när kommer kapitel 3 ?!x

2012-09-29 @ 14:21:59
URL: http://summerparadiseff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0