Ny design, ny fanfic!

Nu har jag äntligen fixat min nya design! Stort tack till Alexandra Carlsson som fixade den till mig! Henne hittar ni på den jättefina bloggen som heter http://ponnynissar.blogg.se/ Kolla in den vettja!
 
Har inte fått till den riktigt än, men det ska fixa sig ;)
 
Men tillbaka till saken! Nu har jag ju en ny design, och på den står det "Shoot" i headern. Alltså heter den nya fanficen Shoot!
Under "handling" hittar ni som sagt handlingen.
Första kapitlet av den kommer komma upp inom någon dag, och jag har en känsla av att den kommer bli bra!
 
Så härda ut lite till så kommer den snart!
 
Puss puss till er från Ella! :*

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Skit snygg. Kanske lite mörk jämfört med den andra , hihi lol , men ändå skit snygg ! <3
Längtar tills du börjar på nästa novell :) <3

2012-09-14 @ 06:26:53
Postat av: Belmiss

Längtar ihjäl mig ;) Men vad ska den andra novellen handla om ??? Är den när dem är One Direction eller är det som i den förra ? :O åååååå längtar ;D Hihi <3333

2012-09-14 @ 15:55:26
Postat av: Lisa

omg omg!! längtar!! :')
btw, designen var fett snygg!

2012-09-15 @ 01:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0