Shoot - Part 2



Tidigare...
De tacklade ner mig till marken och överröste mig med kramar.
- Woah.. You know we met yesterday.. sa jag och kramade de två tjejerna.
- I know... I just wanted to hug you, sa Hope och ställde sig upp.
- Yeah, I love your hugs, sa Quinn och hjälpte mig upp.
- And that's what you call hugging? It was more like a war or something.. sa jag och hörde att killarna fnissade bakom oss.

Vi tog med oss sakerna och begav oss in i skogen. Så fort man satte en fot i skogen slogs man av en fuktig men varm känsla. Det luktade av olika frukter och man kunde höra massa olika djur.
  Det förstås; jag har inte gått igenom mina vänner.
Chad; han har jag ju redan förklarat.
Mike; han är den snälla och omtänksamma killen som sagt. Han kan även vara högljud och en aning galen. Han är en lång brunett, mjukt gröna ögon, välbyggd och vackra ansiktsdrag.
Hope; hon är tjejen alla tjejer vill ha som bästis. Rätt så populär, riktigt snäll, en aning tokig ibland och hon har en perfekt personlighet. Lik som Mike är hon lång och en brunett. Dock är hon inte lika lång som Mike. Hennes ögon är ljusbruna med en skiftninga av grön och hon har en kropp att dör för.
Quinn; hon är mer som Chad. Populär, snygg, om man kan säga det, lagom längd och en rikitgt härlig tjej. Även hon är blond och har blåa ögon. Fast hennes ögon är mer ljusblåa.
Sedan är det jag. Lilla Rose. Aja, mig har jag också bertättat om. Så nu går vi tillbaka till historien.
  Vi bar sakerna till stället där vi skulle campa, och packade upp. Chad och Mike började sätta upp tältet medan jag och tjejerna för det mesta stod och kollade på. Vi fixade till detaljerna och sånt. När de var klar började de göra upp en liten eldstad, och vi gick och plockade ihop några frukter. Det var faktiskt rikitgt mysigt och kul att gå runt i skogen med ens allra bästa vänner. Fast roligast var det när Hope tog upp vad hon trodde var en pinne, för att slå ner några bär, det visade sig att det verkligen inte var en pinne. Det var en orm. Och Hope är verkligen livrädd för ormar. Själv tycker jag att de är rätt så coola. Faktiskt så tycker jag att fjärilar är värre. Ush... Den feta kroppen, och... Ush för fjärilar!
  Vi återvände med de få frukterna vi fått ihop och började packa in våra saker i tälten. Jag, Hope och Mike skulle sova i ett tält. Medan Quinn och Chad skulle sova i det andra. Att sova tillsammans bara de två gjorde de gladerligen. Ja, de är ett par. Världens sötaste par. Man kan ju till och med höra det på namnen. Quinn och Chad - Quad? Okej, nej. Deras parnamn var inte fint. Det låter som en frukt eller något liknande.
  Jag blev väckt ur mina meningslösa tankar av att någon hoppade på mig. Wow, andra gången idag, jag kommer vara mörbultad imorgon...
- Do you think it's fun just jumping on me? sa jag och försökte resa mig upp. Mike drog tillbaka mig till marken och satte sig över mig. Jag kollade förvirrat på honom och såg hur han drog sina fingrar mot min midja. Åh nej... Han vet mycket väl att jag är väldigt kittlig.
- No, ple- innan jag hann avsluta meningen var hans händer vid min midja. Jag sparkade runt och skrattade halsen av mig. Det låter nog mer som en gris än ett skratt.
- Someone's a bit ticklish! Maybe here? sa han och började kittla mig i sidorna. Åh, nej.. Han vet mina svaga punkter.
- God, I'm burning! Can we go and take a swim!? Please, I'm dying... sa Quinn och fläktade sig själv med handen.
- Yeah, I'm in! sa Hope och reste sig upp. Killarna höll med om det och vi gick till tälten och hämtade våra badkläder. Jag drog av mig kläderna och blottade min turkosa bikini, och tog upp en liten väska som jag hade proppat med marshmallows och annat gott vi kunde värma över elden. Vi gick ner till stranden och satte oss ner. Eller, vi tjejer satte oss ner och gassade i solen medan killarna var i vattnet på bara någon sekund. Efter bara någon sekund av avslappning i solen hade även vi blivit nerdragna i det ljumma vattnet.
  I vad som kändes som minuter, men egentligen var timmar, plaskade vi omkring som små barn i det klara vattnet. En perfekt dag med perfekta vänner. Jag älskade verkligen mina vänner. De är mitt allt!
  Vi tog oss upp ur vattnet och gick upp på stranden. Jag satte mig nära elden och värmde händerna mot den orangea glöden. Quinn och Chad satt och kurade ihop sig mot varandra och var det söta par de är, medan jag, Hope och Mike satt och hade krig med marshmallowarna.
- We need to talk. In private, sa Mike och stannade upp. Helt från ingenstans reste han sig upp och vi gick bort mot strand kanten.
Här är det - kapitel 2! Hoppas det blev bra. Och ja, jag vet inte hur man stavar 'marshmallowsarna' lol!
Ni får ursäkta stavfel som sagt! Jag orkar inte just nu..
Men iaf så börjar det komma igång lite.. Nae.. men snart så!
Det blir, som ni märker, korta kapitel. Pga skola och sånt.
Sedan fick jag en lång kommentar som jag ska ta och "svara" på snart :)
Om ni undrar nåt - kommentera! 20+ till nästa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bulle

Bääääääääääääääst! :D

2012-09-17 @ 19:48:28
Postat av: Anonym

jättebra, meeer :DDD

2012-09-17 @ 20:09:29
Postat av: Kristin

Såååååå bra! Mer NU!?c;

2012-09-17 @ 20:13:11
URL: http://ffonedirectionastory.blogg.se
Postat av: Emmy

asbra längtar tills nästa !

2012-09-17 @ 20:15:17
Postat av: One Direction Noveller av Felicia :)

jätte bra! mooore! :D

2012-09-17 @ 20:46:28
URL: http://summerparadiseff.blogg.se/
Postat av: Marina

Jättttte bra!!! :D

2012-09-17 @ 21:14:36
Postat av: Jojoo

Jätte bra!! :D

2012-09-17 @ 21:20:16
Postat av: Anonym

Sjukt bra!!! c:

2012-09-17 @ 21:23:02
Postat av: Lisa

såååå bra!

2012-09-17 @ 21:49:59
Postat av: Lisa

omg awesome!! längtar till nästa! :D

2012-09-17 @ 22:17:42
Postat av: lovisa

Jätte bra!

2012-09-17 @ 22:51:46
Postat av: jenni

Jag hänger med! Asum,måste ju veta vad Mike ska säga?! :o

2012-09-17 @ 23:56:48
Postat av: Chanelle

Omg! As bra. ;) är beroende av dina noveller, haha!

2012-09-18 @ 15:32:32
Postat av: Belmiss

Me likie haha;)) Men ååå seriöst dina noveller är BÄST! Hehe jag har typ en sån bikini jue ;DDD Känner mig stolt!;D Meer ;D

2012-09-18 @ 21:00:20
Postat av: Thea

haha, tack så mkt! men jag tror att mike har känslor för rose...

2012-09-18 @ 22:23:38
Postat av: Tova

Han kommer säkert säga att han vill vara mer än vänner!!! Shiiitt så bra!!!!

2012-09-19 @ 18:29:10
Postat av: annie :3

hihi, jag vill ha mer! :D

2012-09-19 @ 18:45:19
URL: http://1d-lads-imagines.tumblr.com
Postat av: Marina

MEEER!!!

2012-09-20 @ 16:09:03
Postat av: Anonym

mooore!! :D

2012-09-20 @ 16:09:12
Postat av: amanda

mer :D

2012-09-21 @ 14:36:38
Postat av: Anonym

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer :) jättebra ju !:D Mer ;)

2012-09-21 @ 15:38:59
Postat av: Hanna :)

as bra . meeeeeer :)

2012-09-21 @ 20:44:29
Postat av: Jenny

Jätte bra! :D

2012-09-23 @ 22:27:57
URL: http://dnovel.blogg.se
Postat av: One Direction Novell av Evelina

Blir det någon ff eller? ;)

2012-09-23 @ 22:48:01
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Anonym

WOOW! Du är grym, vill ha mer!! :D

2012-10-01 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0