JAG LEVER

Men hejsan världen!
 
De få av er som fortfarande läser denna fanfiction undrar säkerligen vart i hela världen jag har tagit väger.
Tja, det undrar jag också.
Jag har haft en väldigt jobbig period nu de senaste månaderna. Och jag har inte riktigt varit mig själv. Jag har i stort sätt tappat hoppet om allting - samt denna fanfic. Inte för än här om dagen har jag verkligen skrivit. Så jag är väldigt ledsen att jag inte har lagt upp ett kapitel på något som känns som år.
 
MEN nu försöker jag att skriva igen. Jag sitter vid min lilla laptop och anstränger mig för att få ihop några kapitel. Men för att inte göra er besviken igen så kommer jag inte att lova ett kapitel under de kommande dagarna/veckorna.
 
 
Jag hoppas att ni har det bra.
Kram till er alla. x

Kommentarer
Postat av: hilma c:

Det är okej att känna så bland (nej jag är ingen poet) Men ta din tid, skriv när du känner för det och lägg undan fanfictionen i din hjärna (if you know what i mean) och lev som du känner för just då. Och när du känner dig reda börja skriv igen, jag har följt dig sedan din första fanfic och jag kan sitta och läsa om den, för att du skriver så bra. Men känn ingen press för att skriva, skriv när du känner för det.. (kaka på kaka) Men ts din tid, vi (jag) kan iaf vänta!! xoxo Hilma

Svar: Tack så hemskt mycket! Det var riktigt gulligt av dig, precis vad jag behövde xxx
Ella Linnéa

2013-03-18 @ 18:34:13
URL: http://boysdirection.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag ber dig iaf att försöka fortsätta skriva, för jag föll verkligen pladsk för din fanfic! Jag älskar verkligen romantiken!:D

2013-07-07 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0